.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگ‌ترین پایانه مسافربری مازندران افتتاح شد

با حضور مسئولان، بزرگ‌ترین پایانه مسافربری مازندران در شهرستان بابل افتتاح شد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، شهردار بابل ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ترمینال برون‌شهری بابل اظهار داشت: هدف شهرداری و شورای شهر بابل از احداث ترمینال برون‌شهری بابل، حل معضل ترافیکی این شهرستان بوده است.
فرهاد عسکری افزود: این پروژه در سال 1372 در زمینی به مساحت 12 هکتار به تصویب رسید که بعد از تملک و آزادسازی حدود چهار هکتار با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری، ترمینال برون‌شهری بابل احداث شد.
شهردار بابل بیان کرد: عملیات اجرایی ترمینال برون‌شهری بابل خرداد ماه سال 90 در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع آغاز و در مدت کمتر از هفت ماه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
عسکری تصریح کرد: مساحت اصلی ساختمان ترمینال یک‌هزار و 500 مترمربع و تعداد غرفه‌های شرکت‌های تعاونی مسافربری 30 غرفه است که دارای امکاناتی از قبیل فروشگاه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه، استراحتگاه مسافران، کانال انتقال آب‌های سطحی برای حل مشکل آبگرفتگی و جدول‌بندی است.
شهردار بابل اذعان کرد: بعد از احداث پل روگذر میدان کشوری، پل پیروزی، اجرای پنج فاز جاده ساحلی و کمربندی شرقی دوم، احداث خیابان باغ عباسی و سردار اکبرنژاد، ترمینال برون‌شهری بابل از جمله پروژه‌های دقیق شهرداری بابل بوده است که با نظارت شهرداری به اجرا درآمده است.
عسکری به طرح توسعه ترمینال برون شهری بابل اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر هشت هکتار از 12 هکتار زمین ترمینال برون‌شهری بابل آزادسازی نشده که برای تملک و آزادسازی ساختمان به اعتباری بیش از 150 میلیارد نیاز است که امیدواریم با حمایت مسئولان مازندران این امر محقق شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.